Beoordelingen
(Translated by Google) Excellent! Generous portions of sashimi, very friendly waiters, fast service, and a great atmosphere! The covered terrace is very cozy. Thank you! (Original) Très bon, sashimis généreux, serveurs très sympa, service rapide, et bonne ambiance ! La terrasse couverte est très cocooning Merci!
15 dagen geleden(Translated by Google) Excellent service and excellent sushi, thank you :) (Original) Très bon service et très bon Sushis merci :)
19 dagen geleden(Translated by Google) Nice, well-located, very good, pleasant and fast service (Original) Joli ,bien, placé ,très bon , service agréable et rapide
19 dagen geleden(Translated by Google) Delicious! The products look very fresh. (Original) Un régal ! Les produits semblent très frais.
21 dagen geleden
(Translated by Google) Perfect for a family dinner (Original) Parfait pour le dinner pour la famille
5 dagen geleden